Joan Rivers-Drottning av smaklöshet med stil!

Såg en snutt av Parkinson idag och då dök hon upp!
Joan Rivers, kvinnan som kan skoja om allt och alla!
Vid 74 års ålder är hon fräckare i munnen än någonsin Fresh Prince eller Britney Spears(märks att jag inte hänger med i den svängen, va...)
Minns i min gröna ungdom hur jag följde hennes pratshow på Lifestyle...
Aldrig förr hade jag sett något liknande.
En plastikopererad judinna som skämtade om Förintelsen och sina hängbröst med samma glöd...
Och hennes häftiga manéer...Ingen gäst satte sig på Joan Rivers!
Genom åren har hon satsat mer på underhållning och kommenterat de stora awardsshowerna i USA för E! och andra kanaler.
Så har hon gjort stand up och gästspelat i olika tv-serier också.
Ju äldre hon blir, ju mer lyft är hon...Men Joan hymlar inte med sina ingrepp.
Inte heller makens självmord som gjorde hene så förgrymmad.
Hur kunde han göra så mot deras dotter??
Numera jobbar hon aktivt för att hjälpa anhöriga som förlorat nära och kära i just detta.
Så nog klappar ett verkligt hjärta bakom den glättiga fasaden alltid!
Joan Rivers-Drottningen av smaklöshet-med klass!!
eja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0