Brooke-drottningen av tårar....

Så flödar de igen....Brookes tårar som aldrig tycks ta slut....
Ni som följer vardagsnöjet Glamour vet vad jag talar om. Knappast ett avsnitt går utan att Brooke Logan, Forrester, Forrester, Forrester, Chambers, Forrester, Jones,...har jag glömt någon?-säkert... Forrester bölar sig igenom ännu ett svårfattat beslut.
Gestaltaren Katherine Kelly Lang måste ha världens mest lättmanipulerade tårkanaler som kan leverera snyft på snyft...
En bedrift i sig, minnsann!
I tjugo år har hon givit oss Brooke, men ännu aldrig belönats med en Daytime Emmy, tv-världens motsvarighet till oscarstatyetten...
Kan det bero på karaktärens vånda att växa upp? Ständigt detta velande mellan Ridge och alla andra män i byn...
Nu spänner hon blicken i Nick på nytt, han som just har förklarat hennes dotter sin kärlek.
Och så lurar Hector i vassen...
Den som lever får se.
Under tiden kröner jag Brooke till Drottningen av tårar!
eja

Kommentarer
Postat av: Carolita

Men shit, går den serien fortfarande? kolla på den för ett par år sen när jag slutade tidigt från skolan... Hahaha! Lite våra bästa år över det hela

2007-06-20 @ 23:51:45
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Monica

VBÅ? Glamour är bättre än så!
TheWriteStuff/
Monica.

2007-06-23 @ 11:10:11
URL: http://thewritestuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0