Monejas såpaDrottning-nytt pris som delas ut varje midsommardag ...

Jag och min vän Monica har ett brinnande intresse för såpoperor, amerikanska evighetsföljetonger som fyller vår vardag med intriger och romantik.
En kär genre med många finfina skådespelerskor som vi med all rätt vill uppmärksamma!
Därav Monejas såpaDrottning, en titel som föräras den skådespelerska vi tycker gör skäl för titeln.
I år har vi nominerat närmare 40 stycken och därefter genom röstning 1-10 poäng valt fram de tio bästa som därefter gjort upp om segern.
Vi har nominerat skådespelerskor från alla daytime-dramer i USA , både aktuella och nedlagda.
Ibland har våra uppfattningar gått stick i stäv , men lika ofta har vi tyckt någorlunda lika.
Så ta del av en ny, kär tradition; det är på tiden att våra favoriter får den uppmärksamhet de förtjänar!!

Monejas såpadrottning instiftas i och med denna edition och kommer att avgöras varje midsommardag framöver!
Är ni intresserade av att vara med och påverka inför nästa edition är ni varmt välkomna.

På återseende nästa midsommardag för en ny Monejas såpaDrottning!!

eja

Kommentarer
Postat av: Annen

Det är ju här jag borde skriva att jag hänger med i er tävling...annars kan man ju tro att jag hänger med som kandidat....thihi

2007-06-27 @ 13:41:04
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0