Inovativt-OCH vackert!

Inför Miss Earth-finalen har man utrustat svenska Ivana Gagula med en nyskapande "national costume".
Vad tycker ni om denna uppoppade version av Sverige-dräkten?
Jag tycker den är UNDERBAR!
Man har bevarat det gamla i livet med prästkragarna och lagt in modernt snitt och ett självklart färgval:gult och blått!
Heders till designern-hoppas nu detta får genomslag i fler tävlingar.
Minns Valerie Aflalo som representerade oss i Miss Universe med den äran iklädd Sverigekarta!
Det var också nytänkande OCH smakfullt!
image204

Kommentarer
Postat av: annen

Jag tycker hon är söt och jag tycker klänningen har ett nytt grepp som jag kan acceptera till fullo.

2007-11-08 @ 14:21:16
URL: http://medlem.spray.se/glamoursallskapet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0