Nu drar den igång-Miss World 2007!!!!

Ätligen är det dags!!!
Världens största skönhetstävling Miss World
120 skönheteter samlas i detta nu i Kina för att göra upp om den prestigefulla titlen Miss World 2007!
Svenska Annie Oliv är på plats. Inför avresan gjorde hon intervju i Smålandsnytt(Eftersnack) som du kan se på www.svt.se sökord smålandsnytt.
Där fick jag respekt för denna fröken jag såg krönas på Café Opera härom veckan.
Detta är en kvinna med skinn på näsan och ett glatt lynne.
Hoppas hon kan göra intryck bland rävar som Venezuela, Dominikanska Republiken, Brazilien , USA m.fl.
Det är på tiden vi lyckas igen i världens största skönhetstävling!

Mina tidiga favoriter: Puerto Rico, Venezuela, Ecuador-latinskor för hela slanten!!
Får se hur det hela utvecklar sig då de olika evenemangen tar vid.
Nu kör vi-dags för Miss World 2007!!!

eja

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller med! Annie gjorde ett positivt intryck i den här videon! Jag var besviken när hon vann, men nu gillar jag henne faktiskt!

2007-11-05 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0