9 gånger schlager-KIKKI!

Rätt skall vara rätt, men ni vet väl att jag bara testade er(...) när jag skrev att vår schlagerDrottning bara varit med 8 gånger i schlaget??
Måste ju se om ni är vakna...
Nåväl-här följer korrekt låtlista:
Miss Decibel
Mycke mycke mer
God Morgon
Dag efter dag
Varför är kärleken röd
Bra vibrationer
En enda gång
Vem e de du vill ha
Idag och imorgon

Vilken är DIN favorit??

Själv slår jag ett slag för Varför är kärleken röd, en slags diskoschlager som får mig att börja gunga rejält!!
Lille systersonen väljer raskt Bra brirationer  som han så käckt kallar den( 3.5 år).

Och så ett PS. Ser att KIKKI för närvarande ligger på 13 plats på Åhléns försäljningslista, före drakar som Fernadoz och hon som floppade i årets schlager minsann!!

eja

Kommentarer
Postat av: annen

En del kommer jag faktiskt inte ihåg men om jag säger miss decibel så sjunger det inom mig. Det är väl som så att när en låt fastnar, då tycker man om den också, då har den nåt´!
Å sedan Bra vibrationer, inte alls dum. Jag väljer två, det är lika bra!!!!

2008-03-17 @ 11:57:03
URL: http://medlem.spray.se/glamoursallskapet
Postat av: Monica

Det är Bra vibrationer här med.

2008-03-19 @ 17:06:04
URL: http://thewritestuff.blogg.se/h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0