Annie Oliv konfiencier för Miss World Sweden 2008!

image360

Enligt intervju med TT ska Annie Oliv leda årets turné på jakt efter sin efterträdare som Miss World Sweden 2008.
Mycket bra val tycker eja.
Efter att ha sett tv-inslag med vårt bästa miss-hopp på flera år, är jag benägen att gratulera Miss World Sweden-organisationen som fattat detta beslut.
Marie Plosjö må vara ett "affischnamn" men frågan är om hennes medverkan sände ut de rätta signalerna....
Nu vet jag inte om hon är involverad i årets uttagning, men med Annie som  programvärdinna  kan det bara gå bra!
Annie har visat sig ödmjuk, men med skinn på näsan då det behövs.
Minns bara hennes medverkan i årets Melodifestival, och angränsande tv-intervju i Smålandsnytt.
Denna kvinna kan bli något stort i nöjesindustrin-sanna mina ord!
Efter schlager är det nu singelutsläpp i Asien som gäller  för skönhetsdrottningen.
"Där vet de att uppskatta en skönhetsmiss" som hon förklarar i en intervju.
Då är det sångens som står i förgrunde, inte cello-spelandet som hon visade smak på under Melodifestivalen.
Kanske Annie dyker upp där som egen artist vad det lider...?
Lycka till! önskar eja och ser fram emot årets Miss World Sweden-turné!

Ett PS bara. vem ska dela ut kronan till vinnaren om Annie håller i micken?? En undran bara...Se på bilden ovan: 2007 års vinnare Catrin Skoogh gör sig redoa att kora Annie....

Kommentarer
Postat av: Marie Plosjö

Det är jag som kommer hålla i mikrofonen på huvudfinalen så Annie kan överlämna kronan. Uppdraget fick jag även i år för att mitt jobb som konferencier uppskattades förra året.

Önskar en skön dag!

Mvh,

Marie Plosjö

2008-03-05 @ 11:30:43
URL: http://www.finest.se/marieplosjo
Postat av: Monica

Jag tycker hela tillställningen sänder ut fel signaler till unga människor.

Monica.

2008-03-07 @ 07:30:30
URL: http://thewritestuff.blogg.se/h
Postat av: Tezz

du ha ju koll på allt! :) keep up the good work!

2008-04-01 @ 13:43:25
URL: http://fairnsquare.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0