Nya turer kring årets Miss World Sweden!

Är Amanda Ulfdotter fortfarande vår representant i världens största skönhetstävling? Turerna är många. Här följer ett inlägg av direktören för Miss World Sweden Ekaterina Zharkova Fahlberg till kolumnisten/bloggaren Lisa på Aftonbladet: Hej Lisa! Jag heter Ekaterina Zharkova Fahlberg och jag är Direktör i MissWorldSweden Org. Först skulle jag tacka dig för dinn blogg och jag är väldig glad att det finns åtminstone en person i Aftonbladet som förstår att den här artikeln är ingenting mer är en bluff. Jag har varit i kontakt med chefredaktör och hans collega och förklarade för dem att Aftonbladet är ingen skvallertidningen och dem har ingen rätt att publicera uppgifter utan att dem blev kontrollerad först! Jag hoppas att få ursäkt från dem skriftlig i tidningen! Förresten den här artikeln finns inte mer tillgänlig på nätet. MVH, Ekaterina Inlägget följer efter artikel i tidningen Aftonbladet att Amanda hoppat av efter vissa oklarheter kring kontraktet och en person inblandad i organisationen. Hur som helst, detta bevisar inte om Amanda ännu är vår representant i Miss World, bara att organisationen vidtagit åtgärder mot artikeln. Samtidgt släpps i veckan HäntBild där man har ett heluppslag med Amanda där hon presenterar sin tävlingsgarderob på 5 bilder. Uppenbart är att Amanda är en mycket vacker kandidat som har stora chanser i årets final. Om inte hon ställer upp antar jag att 2an Joanna Andersson erbjuds krona och möjlighet att representera vårt land i Sydafrika 13 december. Hoppas på klart besked snarast! eja

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas det löser sig snart då, ska bli spännande och se hur det blir :)

2008-09-19 @ 12:30:15
URL: http://ceciliar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0