Favoriten til Miss Universe 2009!



Tjeckiska Iveta Latovska toppar alla topplistor vad gäller Miss Universe för tillfället. Och inte ligger hon på lagrarna heller!!
Den senaste tiden har hon varit i Afrika på välgörenhetsuppdrag och hjälpt till att vaccinera, fungera som barnmorska etc.
Iveta studerar till läkare och missar inte ett tillfälle att glänsa och visa framfötterna-ett bra initiativ om man vill bli Miss Universe!
Själv är hon inte min favorit men resten av världen tycks älska denna blonda östeuropeiska som mycket väl kan vinna årets Miss Universe.



eja

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag tror att jag har tomtar på loften..Jag tittade för snabbt på den här bilden så jag trodde hon höll en liten chiuaua upp och ned.

2009-07-17 @ 10:03:15
URL: http://thewritestuffblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0