Äntligen!!! Nya fräscha bilder av Miss Sweden Universe!



Michaela Savic har varit i Stockholm och fotat sig i läckra designs inför Miss Universe-finalen som avgörs den 23 augusti.
Här följer bilder från Miss Universe Sweden-organisationen.
Och visst är hon vacker vårt blå-gula hopp som redan ligger på mångas topplistor?



Michaela avreser till Las Vegas idag för en intensiv period med preliminärtävlingar och olika aktiviteter såsom välgörenhetsauktion mm mm.
Att döma av bilderna ovan lär vi ha alla chanser att ta en finalplats-det ryktas om topp 20 i år-eller varför inte vinna hela rasket?!
Drottningar! hejar på Michaela-men konkurrensen är stor! Över 80 kvinnor gör upp om titeln Universums vackraste.

eja

Kommentarer
Postat av: DavidG

Jag har en känsla av att om någon fröken sverige ska kunna vinna kronan så är det just michaela. skulle bli mycket förvånad om hon inte klarar sig vidare bland de 15 bästa. tyvärr kan jag inte se finalen live eftersom jag tyvärr börjar plugget den 24...dumt lagt datum...



nästa år har jag hört att tävlingen avgörs redan i juni.

2010-08-07 @ 01:27:42
Postat av: eja

Jag vet inte om jag vill ha tävlingen under sommaren alls. Tyckte det var bra när den hölls i maj.Sedan hade man Miss World på senhösten-mycket bra!

Som du sett visar star! tävlingen 6 ggr så jag hoppas du hinner se den!



tack för att du besöker Drottningar! David-du är en trogen läsare!!



eja

2010-08-07 @ 07:56:20
Postat av: DavidG

Japp.iallafall inte i augusti. denna blogg/sida är de bästa stället att få reda på info om de senaste från fröken sverige. etc etc...



Har du några bilder eller skvaller ifrån michaelas framkomst i las vegas så delge oss)

2010-08-08 @ 19:50:56
Postat av: Monica

Varför har hon alltid halvöppen mun? Dem här bilderna känns B mässiga.Som någonting ut Halens.Inget om Halen´s men det är inte samma stil som i internationella sammangang.

2010-09-13 @ 11:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0