Miss Universe Bolivia 2010! Tävlar på hemmaplan??



Men så vackert hon poserar hela Miss Bolivia!
7 Drottningtroner ska denna vackra latinska ha,inte sant?

Det ryktas dessutom att Bolivia ska få äran att ordna årets Miss Universe och ett datum som nämnts är 5 september.
Aldrig  förr har en Miss Universe-final hållits så sent. Minns på 90-talet när de envisades att ha både Miss Universe OCH schlager-EM på samma dag-i maj...!
Det var då det-nu är det nya tider som gäller.
Kroatien kämpade länge om att få arrangera Miss Universe men det verkar som Trump med entourage föredrar latinamerika som ju har samma tidszon som USA.När tävlingen avgjordes på Cypen i början på 2000-talet fick deltagarna tävla klockan 3 om natten iförd bikini, aftonkänning och dylikt.
Bolivia ligger ju bättre till om man ser till detta faktum, men visst hade det varit roligt med en final i Europa?

eja

Kommentarer
Postat av: Malin

hej eja!

Vad roligt att du skrev! tack för lyckönskningarna!

Jag ser så sjukt mycket fram emot denna resan.

Men, det kliade faktiskt i fingrarna om jag inte skulle anmäla mig till miss universe detta året, haha! Men nu åker jag ju, så får vi se vad näskommande år bjuder på (:

- M

2010-02-11 @ 12:11:26
URL: http://malinsenkla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0