SchlagerDrottningen Yardena Arazi levererar nytt!



Det var en slump som gjorde att jag upptäckte henne. Sökte israeliska schlagerlåtar på Youtube och då dök hon upp.
Yardena har en magnifik utstrålning både i röst och i ögonen!
Jag föll direkt och minns hennes schlagerbidrag samma år som Celine Dion vann.
Ben-Adam var en OK låt-men sångerskan var SÅ mycket bättre.
Inte visste jag då att Yardena sågs som Israels största sångerska jämte saligen insomnade Ofra Haza!
Men nu vet jag!
I år släppte Yardena sin första skiva på mången år och låten Parfume är bara en av många pärlor.
På Youtube finns massor av låtar med denna schlagerDrottning-det är bara att besöka sidan och söka på Yardena Arazi-Du kommer inte att bli besviken!

eja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du något om när Miss World har årets uttagningar? Och har dom någon hemsida? Tack för ett bra blogg!

2010-02-01 @ 12:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0