Äntligen! Dags för KIKKIs egna ord.



Idag (25/8) släpps den äntligen-den av många efterlängtade självbiografin om vår mesta och bästa sångDrottning!
Äntligen får KIKKI berätta med egna ord om tillvaron som präglat henne så.
Och visst är vi många som vill veta vad som döljer sig bakom fasaden.
Att ständigt leva i rampljuset kan inte vara lätt.
Men samtidigt är det ju artistlivets måste. Vi vill veta allt om den som ger oss sådan glädje-och förhoppningsvis projiceras det tillbaka.
KIKKI har funnits i mitt liv i över 30 år och berikar det fortfarande varje dag med sin sång och livsöde.
Inte alltid har jag tyckt som hon-men hon har fått mig att tänka till och omvärdera mycket.
Och det ska hon ha tack för!

KIKKIs musik och väsen är uppskattat av många-och vi hoppas få njuta länge till av denna sångDrottning!

"Låt min starka låga brinna" som hon så självklart sjunger på senaste skivan får avsluta denna homage till en underbar artist och människa.
Länge leve KIKKI!

eja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0