Ronnia stiger med uppgiften!



Wow! Den här bilden får den som tvekat om Ronnia i årets Miss Universe att sätta henne bland toppen ånyo. För visst strålar det om vårt svenska hopp som just nu är i Florida för att förbereda sig för finalen.
Ronnia har mött flera svenska Missar, fått tips och utbytt erfarenheter.
Dessutom har hon träffat en massa sponsorer som hjälpt henne med kläder och dylikt.

Nu laddar Ronnia för avfärden till Brasilien 21 augusti och starten på Miss Universe 2011!



En av alla bilder Ronnia tagit med erfarna fotografer "over there".
Detta bådar gott för Sverige minsann!
Drottningar! håller tummarna för vårt svenska hopp.

eja

Kommentarer
Postat av: david

Ja, Ronnia kommer vara den mest förberedda deltagaren i från sverige någonsin i miss universum. hon verkar verkligen ha förmågan att ta sig fram i livet och synas så jag börjar smått tro på en bra placering för ronnia...men vinst vågar jag inte tro på......



men topp15 ska inte vara några som helst problem för denna svenska skönhet..



heja ronnia

2011-08-19 @ 00:35:00
Postat av: Nalle

Ja hon ser riktigt bra ut och på hörda att hon klarade sig galant inför press inga problem hon vill verkligen och de sa hon märktes lite ner än de andra jätte kul Ronnia :)

2011-08-19 @ 09:09:18
Postat av: Belle

Ronnia ser helt fantastisk ut... Detta är den bäst förberedda svenska kandidaten i MU någonsin. Hon tar verkligen sin uppgift på allvar och det gillar jag. Jag tror på en bra placering för Ronnia och Sverige i MU.

2011-08-21 @ 07:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0