Ett nytt år....

Så är 2011 här och det är dags för nya tag vad gäller skönhetstävlingarna i landet.
Kan det bli värre än förra året?

Inget svenskt deltagande i Miss Earth och dåliga placeringar i de stora finalerna såsom Miss World, Miss Universe och Miss International.

Måtte 2011 bjuda på bättre resultat vad gäller våra svenska hopp.

En notering: Bobby Undocu var inblandad i valet av både Miss Universe Sweden och Miss World Sweden förra året som jurymedlem och bägge hans kandidater misslyckades att placera sig i finalen av Miss Universe resp. Miss World 2010.
En fingervisning bara...

Nä, nu kavlar vi upp ärmarna och satsar på svensk framgång 2011!
Miss Universe Sweden ligger i startgroparna och beräknas dra igång i slutet av månaden.
Dags för Michaela Savic att börja jakten på  sin efterträderska.

Nu kör vi!

Vill du tävla i Miss Universe Sweden?
Kolla in hemsidan
www.missuniverse-sweden.com
för info mm.

eja

Kommentarer
Postat av: wuhu..not

Bra skrivet eja:)

Dem kan fara spec. bobby! Fattar inte varför dem inte tar det seriöst.

2011-01-16 @ 17:57:38
Postat av: AnnaViktoria

Härligt med ett nytt år och nya tävlingar =) Hoppas att det blir lite mer ordning på de olika i år, med topptjejer som placerar sig högt högt högt ^^

2011-01-16 @ 22:11:05
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Maxime calington

Stämmer! Detta året ska jag minsann göra mitt bästa och vinna rubbet som en kompensering för förra året, så håll till godo , och Håll tummarna ;) många hälsninar / Maxime calington Ps. Väldigt bra blogg! Me like. :)

2011-01-18 @ 12:56:49
Postat av: Isabella Staberg

Vi får hoppas på ett bättre år! Skönhetstävlingar är skoj och Sverige har otroligt mycket vackra tjejer - SYND att man inte satsar mer.



Kram

Isabella

http://isabellastaberg.com/

2011-01-19 @ 16:48:13
URL: http://isabellastaberg.com/
Postat av: Belle

Maxime,



menar du att du ska försöka dig på Miss Universe Sweden igen? Om ja, goda nyheter! Jag ösnskar dig lycka till.

2011-01-19 @ 21:02:39
Postat av: Maxime calington

Belle, det stämmer! Detta året ska jag ge järnet! Im ready hehe så håll era tummar för mig:) många hälsningar Maxime

2011-01-20 @ 08:25:49
Postat av: Belle

Maxime, jag håller tummarna för dig till max. Du är jättesnygg och jag är säker på att blir en jättebra kandidat för Sverige om du vinner. Kör hårt Maxime!



MVH, Belle

2011-01-20 @ 17:27:14
Postat av: Isabella Staberg

Maxime - du kan gå riktigt långt! Du har ju både längden och utseendet! (går för övrigt förbi en bild på dig varje dag, haha! Sjukt snygg är du)



Sedan tror jag att Cecilia Ragnarsson är en stark kandidat.. Hon är jättefin och vill verkligen detta, så hon kan nog också gå långt! :)



Kram på er,

Isabella

http://isabellastaberg.com/

2011-01-21 @ 15:30:40
URL: http://isabellastaberg.com/
Postat av: Maxime

Tack för era fina kommentarer, gör att jag blir ännu mer peppad! Jag lovar att jag ska göra allt och lite till ;) och om det blir jag ska jag representera Sverige med värdighet och klass. Många hälsningar till er och håll utkik. Puss puss kram kram till er/ Maxime

2011-01-21 @ 17:52:41
Postat av: davve

Lycka till Maxime...

2011-01-22 @ 19:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0