Dags för Miss Malmö Universe 2011!

Idag drar de igång Miss Malmö Universe 2011.
Man håller öppen casting för alla intresserade på shoppingcentret Entré  mellan kl. 15-19.
Imorgon blir det så glittrande final med kröningsfest på Slagthuset som avslutning.

Med tanke på att de senaste två vinnarna har rötterna i den skånska myllan, väger  denna delfinal tungt.
Det kan mycket väl vara den nya Miss Universe Sweden som koras i morgon eftermiddag.

För mer info besök
www.entremalmo.se
för program och hålltider.

Förra årets vinnare Michaela Savic ska närvara och kröna sin efterträderska.

Drottningar! lär få återkomma med vinnaren från Malmö!

eja

Kommentarer
Postat av: david

Jag hoppas att vi någon gång under audition turnern kan få med en färgad tjej till finalen. känns som att sverige är så mång kulturellt men att vi dom senaste åren inte har sett några spår efter någon mångfald i finalisterna. Jag tänker som ungefär Malou Hansson 2002.

2011-03-18 @ 21:49:05
Postat av: david

Jag hoppas att vi någon gång under audition turnern kan få med en färgad tjej till finalen. känns som att sverige är så mång kulturellt men att vi dom senaste åren inte har sett några spår efter någon mångfald i finalisterna. Jag tänker som ungefär Malou Hansson 2002.

2011-03-18 @ 21:49:20
Postat av: Belle

Jag hoppas på Johanna Jarlman!

2011-03-19 @ 10:40:14
Postat av: david

Ja johanna kunde göra succe i Miss Universum

2011-03-19 @ 21:11:51
Postat av: Anonym

Vem vann i malmö?? :D

2011-03-19 @ 23:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0