Aftontoiletter som överraskar...



Miss Holland är segertippad och ligger på "allas" listor-själv förstår jag ingenting. Blond och söt, ja visst, men då är finska Pia tusen gånger vackrare.
Och vad gäller aftonkänningen...näää.



Denna kreation däremot gillar Drottningar! Heja Ungern!!



Venezuela glittrar självsäkert. Och hon stiger på Drottningar!s lista. Ännu en topplacering för detta Miss-tokiga land?



Men hon får se upp för Puerto Rico, Miss Venezuela. Detta är Drottningar!s nr 1 till kronan.



Detta kan vara tävlingens snyggaste aftontoilette! Underbar topp till röd kjoldel. 10 troner av 10 möjliga!



Men vad tänkte Miss Spanien??
Halva klänningen fattas ju?

eja




Kommentarer
Postat av: hej

kan du säga vart dom ska visas live miss universe.. jag vill se det liksom

2011-09-11 @ 12:19:08
Postat av: Anonym

kan du säga vilken tid det är dom ska visas på datan igen finalen av miss universe snälla

2011-09-11 @ 13:13:15
Postat av: davve

Jag tycker personligen att både venezuela och puerto rico ser onaturliga ut...speciellt venezuela... too much.. for mig!:) hoppas juryn gillar någon lite mer naturlig skönhet detta år. och gärna från europa denna gång.

2011-09-11 @ 16:15:11
Postat av: Anonym

asså förhelvete.. Kan du svara på frågan eller? vart kan man se miss universe final ? och vilken tid ?

2011-09-11 @ 17:39:00
Postat av: sanha

Asien kommer o vinna i år tror jag.. Top 3 asien är Filippinerna, Malaysia, China

Om inte asien vinner så blir det nog Usa eller Puerto Rico eller panama.

2011-09-11 @ 17:40:09
Postat av: Anonym

hallå kan du säga vart kan man se på miss universe final :S

2011-09-11 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0