SMS-rösta på din favorit i Miss Universe Sweden 2012!

 
Nu kan DU göra din röst hörd och -kanske-påverka utgången av Miss Universe Sweden 2012. Genom att rösta på din favorit via SMS är du med och påverkar.
Skriv kandidiatens förnamn och skicka till nr: 72345.
 
Ovan syns Malin, Elina,Josefine, Diana och Sally som alla hoppas vinna finalen på Café Opera den 26 augusti.
 
Vidare kan rapporteras att det för närvarande är 15 finalister-Johanna Jonzon tycks ha hoppat av?
 
Mer om Missarna följer. På lördag träffar Drottningar! kandidaterna!
 
eja

Kommentarer
Postat av: davve

Har lagt mina röster såhär.. Två på Katarina och en på Sally. Sally är förövrigt så sjukt lik Madeleine Stowe i Revenge. Kanske i och försig inte jätte smickrande för en ung tjej att se ut som någon i minst 50 års åldern..men å andra sidan är madeleine en het 50 åring,

Jag hoppas fortfarande på antingen Katarina eller Sally som vinnare.

2012-08-24 @ 17:27:14
Postat av: davve

samtidigt har Malin ett väldigt speciellt utseende som skulle få henne att stå ut i mängden av tjejer i miss universe..så vem vet.

2012-08-24 @ 17:28:18
Postat av: davve

Men den jag tror kommer vinna sms omröstningen är Desiree..eller Dessie som hon också kallas. har en av de största bloggarna i sverige och gör reklam för omröstningen väldigt mkt på sin blogg och jag tror hennes fans röstar som galningar. kanske nåt för Miss Universum ändå......

2012-08-24 @ 19:09:05
Postat av: Anonym

kommer ni visa live på internet ? finalen ?

2012-08-24 @ 22:25:37
Postat av: davve

Nej tror inte finalen sänds över internet vad jag vet. och "vi" är inte direkt delaktiga i miss universe sweden......


NU visade sig helt plötsligt att sms röstningen inte har någonting med själva slutresultatet av tävlingen utan är enbart för någon meningslös titel...känns som man har lurats ifrån MU sweden organisationen. vem slänger ut 5 kronor eller mer på att rösta om det inte påverkar finalen?...idioti. menmen

2012-08-24 @ 23:18:09
Postat av: Dani Karlsson

hej Eja! Hoppas allt är bra med dig, skulle vilja be dig kontakta mig på [email protected] - hittar ingen mejl till dig här! :)

kram

2012-08-24 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0