Mera Missar Miss Universe 2012!

 
Det verkar vara varmt och soligt borta i Las Vegas, USA. Se bara på deltagarna i Miss Universe som stolta visar upp sig i solen. Både Polen och Filippinerna räknas till favoriterna. Drottningar! tycker om dramatiska Miss Nicaragua. Ska hon lyckas ta sig till final?
 
 
Det går alltid bra för latinskorna i Miss USA, särskilt Venezuela. Ska hon, eller Colombia toppa i år månne?
 
Kan också meddela att svenska hoppet Hanni Beronius äntligen har anslutit sig till de andra. Nu väntar vi bara på bilder av henne i Las Vegas!
 
eja
 
 

Kommentarer
Postat av: Davve

Ok! Varför var hon sen då? För det verkade hon ensam om..

2012-12-05 @ 19:54:23
Postat av: Davve

Eja, har du läst om Star tv kommer att sända miss universum i år? Hoppas.

2012-12-05 @ 22:40:00
Postat av: Hanni

Davve - jag var inte sen, incheckningen och registreringen har pågått från 1-4 december, jag var framme 3 dec och det var många som kom samtidigt och efter mig, Chile anlände först ikväll två dagar efter mig men nu ska alla vara på plats och imorgon börjar det riktiga schemat :) Bilder borde börja komma, har gått jättebra här borta än så länge ! Kram

2012-12-06 @ 08:00:32
URL: http://hanniberonius.se
Postat av: Davve

Då förstår jag hanni! :) lycka till nu!

2012-12-06 @ 08:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0