Revenge-Drottningen! av nya tv-dramer!



Har just avnjutit Tv3s nya dramaserie Revenge-och är helsåld på detta glitterdrama! Inte sedan Glamour har en såpa intresserat så.
Jag vill genast veta mer om hur det går för utstötta Lydia i Amber Vallettas skepnad. Underbar och vacker skådespelerska som förhoppningsvis dyker upp igen i löddret.
Annars glänser Madeleine Stowe som iskalla Victoria med mörka hemligheter och beslöjad blick.
Spännande, spännande!!
Vad är det för hämnd Emelie/Amanda ruvar på?
eja är fast i såpalöddret tv3 torsdagar 21.00!

eja

Kommentarer
Postat av: davve

http://www.expressen.se/noje/extra/1.2678606/andreas-carlsson-har-hittat-karleken

2012-01-15 @ 17:40:27
Postat av: Monica

Jag har inte riktigt fått grepp om Revenge.Jag är lite besviken måste jag säga,jag trodde att den skulle vara så mycket bättre än vad den är.

2012-01-31 @ 11:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0