Lugnt på Miss-fronten....

Det känns som den kommit av sig litet-svenska Miss-febern.
Miss Universe Sweden har bara annonserat 3 nya delfinaler på sin hemsida, men så har man skjutit upp finalen till slutet av augusti, så det hinns nog klämmas in litet fler delfinaler innan dess.
Kanske de som inte lyckas i Miss World Sweden och Supranational laddar om inför Miss Universe Sweden-finalen?
Verkar ju vara många deltagare från förr som satsat på just Miss World/Supranational Sweden i år.
Malin Brattström, Sally Lindgren, Claudia Sundberg m.fl m.fl.-deltagare som prövat lyckan i båda de omnämnda tävlingarna tidigare.
 
Hoppas vi lyckas vaska fram riktiga vinnarämnen i år-först ut är Miss Supranational som avgörs i Vitryssland 6 september.
Hack i häl avgörs Miss World i Indonesien-den 28 september.
Miss Earth och Miss International har ännu inga datum bokade, liksom Miss Universe som verkar avgöras i december i år ånyo.
 
Men innan dess finalen av Miss World/ Supranational Sweden 9 juni, och Miss Universe Sweden etc 31 augusti där vi förhoppningsvis lyckas utse kvinnorna som bringar hem segern till blå-gult 2013!
 
eja

Kommentarer
Postat av: Karissa

Ja du,det är ännu jävligt mycket kvar till Miss world.Vi får vänta ännu till september ännu. Och Miss Universe har jag hört ska hållas någon gång I december igen.

2013-04-12 @ 15:54:17
Postat av: saaaba

Miss earth ska hållas november eller december

2013-04-12 @ 23:13:35
Postat av: Karissa

Jag bryr mig inte om Miss earth,hela showen ser jätte billig ut och miss earth kronan är den fulaste kronan någonsin! Jag kanske låter bitter nu men jag föredrar Miss International än Miss Earth.

2013-04-12 @ 23:34:24
Postat av: E

Hej Ejab!
Vill du ta bort en bild på mig och text om mig från ett äldre inlägg?
Tack på förhand!

2013-04-13 @ 09:09:43
Postat av: Jenny Wulff

vet du hur man gör utagningarna? :)

2013-04-13 @ 20:29:39
URL: http://nattstad.se/sk%C3%A5neshetaste

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0