Dags för Dansbandskampen!!



Drottningar! har uppmärksammat dem förrut och nu är det dags ånyo!
CC & Lee deltar i år på nytt i Dansbandskampen  och siktar högre än förförra årets 3eplats.
Dessa systrar får mig att tänka på Chips, det glada 80talsbandet med KIKKI och Bettan.
Glada svängiga låtar med poptoner blandat med lugna stämningsfulla ballader...

Men i år får de se upp-bandet Sweetshots överraskade förra året och är sugna på revanch kan tänkas.
Wizex lurar också i vassen, liksom 8 andra band som vill slåss om segern.

Spännande!

Ikväll den 16/10 drar det igång på riktigt-kl. 20 i svt1.

eja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du ser på dansbandskampen. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-17 @ 15:03:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0