Drottningen av såpa firade 20 år!!

Glamour firade 20 år med fansen under förra veckändan.
Man höll frukostträff och sedan stor baluns med de flesta stjärnorna närvarande Bl.a Hunter Tylo(Taylor), Lesley-Anne Down(Jackie) och Winsor Harmon(Thorne).
En som lyste med sin frånvaro var Susan Flannery allas vår Stephanie...
Annars var det fullt hus med ditresta fans från hela världen, dock inte Sverige om jag fått rätt information.
Katherine Kelly Lang(Brooke), Ronn Moss(Ridge) och andra favoriter minglade med fansen som gör att de kan fortsätta spela in världens STÖRSTA tv-serie.
Det visades också klipp med Darlene Conley(älskade Sally) som lämnade jordelivet tidigare i år.
John MacCook(Eric) vimlade också liksom Drew Tyler Moore(Thomas) och nya stjärnor som Eileen Davidson(Ashley).
Önskar jag var där men det är litet skrämmande att anlända ensam till en stad med 11 miljoner invånare och hitta rätt...
Men om två år kanske vi i Glamoursällskapet kan göra ett besök?
Någon som hänger på??

Besök gärna Glam o glitter för mer Glamourinfo!!

eja

Kommentarer
Postat av: annen

vilken tur att du inte åkte detta år för Stephanie var ju (tycker jag) bara hon, värd resan.
Och vem vet...när 25-årsjubileumet sker...då kanske vi kan åka, några glad glamour-personer....

2007-08-31 @ 10:58:47
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter
Postat av: annen

tack för att jag fick ta texten till Glamoursällskapet, glamoglitters sida

2007-09-05 @ 08:01:47
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0