KIKKI-Drottningenav schlager sprider lyckorus på Solvalla lördag 25 augusti!!

image110Du har väl dammat av dansskorna??
Imorgon hålls dansbandsgala med schlageryra på Solvalla och galans affischnamn är vår eminenta schlagerdrottning!!
Hoppas på mycket sol och Bra vibrationer när KIKKI intar scenen tillsammans med Roosarna, Arvingarna, Jimmy Jansson, Magnus Bäcklund och Richard Herrey!
Det ser ut att bli en trevlig helafton i den för kvällen uppbyggda Folkets park-yran på Solvalla.
Ett nytt sätt att använda travbanan, minnsann!!
Kanske ses VI där om lustan faller på...?
Nu höjer jag volymen och sjunger med i KIKKIs schlagerhit "Idag o imorgon" så det rungar hos grannarna!!
eja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Joakim! Som jag lovadehar jag nu varit inne och tittat på Din blogg! Du är otrolig som hinner och kan följa med allt som händer. Som Du vet delar jag inte Din förkärlek för de har damerna - men jag älskar Dig ändå! Vi ses bland blomstren!
HPK!
Lotta.

2007-08-31 @ 18:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0