Gina Lollobrigida eller Sophia Loren? Vem är Drottning av italiensk film?

Såg just ett reprisavsnitt  av Falcon Crest på kanal 9 där  Gina Lollobrigida gjorde gästspel som Francesca Gioberti.
Vilken karisma, vilken grace!!!
Även om hon knappast är den bästa av skådespelare utstrålar La Lollobrigida glamour och flärd!!!
Fyra peruker hann hon med under ett avsnitt...Inte illa!!!
Så pratade jag med en vän och hon tyckte minnsann att Sophia Loren är mycket bättre än La Lollobrigida!!
Vad tycker DU?
Vilken av DIVORNA La Lollobrigida eller La Loren föredrar du??
Vem är italiensk films  Drottning??
eja

Kommentarer
Postat av: annen

Jag tycker mer om Gina Lollobrigida än Sophia Loren. Vet inte riktigt varför men ser jag dom på bild som här har jag verkligen inte svårt att välja. Jag tycker Gina är ursöt. Var när hon var ung i alla fall. Tänk....så åldern kan ömsa skinn!

2007-06-14 @ 21:00:09
URL: http://medlem.spray.se/glamoglitter
Postat av: Monica

Det är ingen tvekan,Sofia Loren såklart! Gina är också bra men Sofia smäller högre.
Monica.

2007-06-16 @ 20:49:19
URL: http://thewritestuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0