En VÄRDIG Drottning...

Efter att ha sett schlagerkvalet härom dagen kan jag inte göra annat än sucka...
Som folk rasar över Fröken Sverige-tävlingar kan man tro att de skulle sätta kaffet i strupen  av alla "naken"-chocker  bland artisterna men då reagerar knappt någon!!!
Såg ni Moldaviens smaklösa sångerska iförd  genomskinlig baddräkt med bara en skinnbit över "kamelen"???
Vad vill  en kvinna som spökar ut sig i slikt??
Och tror ni inte kattan går till final?!!
I ett program som ses av allt från 5 till 18-åringar(och äldre som förhoppningsvis skaffat sig litet självdistans..) önskar man att deltagarna skulle visa åtminstone litet hyfs...
Nåväl, sätt på sångerskan en vanlig hederlig baddräkt, klipp av det startegiskt lagda skinnhänget, ut med den GENOMSKINLIGA baddräkten och hon ökar åtminstoen en aning i aktning hos ett troget schlager-fan.
I väntan på dessa tider håller jag tummarna för Serbien och UK i morgondagens final!!!
Och sex gubbar i hög hatt!!!
eja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eurovision bevare mig väl.Lägg ned smörjan,The Ark?Ett skämt om ni frågar mig.

Dina kommentarer är så roliga,bättre än själva spektaklet faktiskt.

Monica.

2007-05-12 @ 10:33:00
URL: http://thewritestuff.blogg.se/
Postat av: annen

jag håller med Monica, det roligaste är ju dina kommentarer eja, men jag håller samtidigt med, fullt ut! Låt eurovision contest flankeras av de flesta Miss:arna i världen, alla de som vill ställa upp. Gissa vilken vacker färgring, vilken bukett av skönheter...

2007-05-14 @ 16:17:09
URL: http://medlem.spray.se/glitteroglam
Postat av: eja

Eller hur?!
Varför inte slå ihop bägge tävlingarna??!!
Vi har ju redan haft flera schlager-Missar(!!!)
eja

2007-05-14 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0