KIKKI-Drottningen av löpsedlar!!!

KIKKI höll på att KVÄVAS TILL DÖDS!!!
Så skrek en av våra stora kvällstidningar ut på löpsedeln idag.
Nyfiken och berörd rusade jag att köpa tidningen-KIKKI är min stora idol, jag måste läsa ALLT om henne.Men så stannar jag till -nyheten hände för två veckor sedan, artisten har framträtt flera gånger efter händelsen-ändå basuneras det ut som stor nyhet.
Varför fläks allt detta ut i pressen? Andra artister har också satt i halsen utan helsidesartiklar...
Många menar att artisterna  själva kontaktar pressen men vad skulle de vinna med det?
Hellre lugn och ro än sådana här seudonyheter!!
Visst, jag erkänner att jag läser ALLT om KIKKI, så även jag bär ansvar för detta-men hon är ju en viktig del av min vardag, hennes musik spelas ständigt på CDn, jag försvarar henne i vått och torrt(så också här och nu!!).
Jag vill ta del av min idols liv -men också känna att det behandlas med värdighet.
En annan sida; varför skulle det skrivas spaltmetrar om KIKKI om hon inte var så intressant...?
Så länge det håller sig på en anständig nivå är det nog bra för alla parter; KIKKI får publicitet, vi som gillar henne får erkännande att hon finns och är viktig!
Så tack KIKKI för att du bjuder så öppenhjärtligt på dig själv!!!
eja,
som verkligen diggar KIKKIs musik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0