Susan Flannery-Drottningen av skådespeleri!!

Varje gång hon dyker upp i rutan vet man att det blir intressant! Få kvinnor kan som Susan Flannery fånga en publik med något så enkelt som att öppna dörren, hälla upp ett glas vatten etc. Hela hennes väsen andas proffesionalism!!
Susans porträtt av Stephanie Forrester i supersåpan Glamour förtjänar all uppmärksamhet!
I en industri som föraktas av en stor del av branschen kämpar La Flannery tappert vidare och levererar det ena stordådet efter det andra!!
Om det fanns ett svenskt såpapris skulle jag göra allt för att förära denna finfina aktris detta!!
Susan har dykt upp i olika sammanhang genom åren bl.a i Skyskrapan brinner och i Dallas.
Tv4Guld har just visat dessa episoder och redan där visade La Flannery att hon har skinn på näsan!
Som PR-damen Leslie Stewart satte hon snabbt självaste JR på plats-trots idoga försök av oljebaronen att förföra henne. Roligt  att se Dallas anno 1979 och jämföra La Flannerys skådespelarstil nu och då.
På den tiden var hon ung, trådsmal och med långt blont hår som böljade över axlarna. Och nu är hon Stephanie Forrester-familjens nav och Glamours absoluta fixstjärna!
Så stäm in i hyllningskören när vi nu hyllar denna Drottning av skådespeleri!!!
eja

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stephanie är bäst i glamour tycker jag. Började se glamour när min mammas kusin var min barnvakt. Hon gillade Stephanie och det gör jag me. Jättebra skådespelerska och kul roll.

2007-06-08 @ 00:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0