Min favorit till Miss World Sweden-2:an Miss Falkenberg!

image156

Kommentarer
Postat av: Michaela Sorle

Hejsan, hittade din blogg av en slump. Det är jag som är Miss Falkenberg, tyckte det var kul att du hade mig som favorit så jag ville bara mest säga hej och tacka för att du tog lite bilder. det var kul att se :) Sköt om dig! Mvh, Michaela

2007-10-07 @ 13:59:56
Postat av: eja

Mången tack!
Men vad svårt det är att stava alla namn rätt-du får ursäkta Michaela.
Hoppas vi får se dig snart i dylika sammanhang;
fröken Sverige eller Miss earth Sweden!
Jag tror verkligen du kan representera Sverige med den äran!!
eja

2007-10-07 @ 23:45:26
Postat av: Katja Fahlberg

Hej Eja,

Jag representerar MissWorldSweden Org (du ser mig på bilden i leopard klänning) och blir tacksam om du skriver alla namn på rätt sätt-Miss Sweden heter ANNIE OLIV!!!!

Katja Fahlberg

2007-10-08 @ 19:29:28
Postat av: eja

Absolut! Hämtade information från sthlm
finest.se men trots att de hade betald reporter och allt på plats så fick de vinnaren att heta Anni Moulin....
Ska kolla mina källor bättre nästa gång!
Hoppas du tittar in på Drottningar! fler gånger!
eja

2007-10-08 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0