Hyvää Soumi!!

Har just avnjutit årets konståknings-EM!
Och visst var det underbart?!
Särskilt finländska Laura Lepistö imponerade på mig.
Det gick en rysning genom mig när jag såg henne åka kortprogrammet...
Så fulländat-perfekt!!
Men så knep hon också guldet i finska mästerskapen.
Och nu blev det brons i EM-debuten!
Finland är duktiga på att vaska fram konståkare-tänk bara på isdansparet Susanna Rahkamo/Petri Kokki!!
De tog också medalj till kära Finland, mitt hemland på mödrasidan!
Så nu gäller det-finskor och alla andra-att ladda inför VM som avgörs i Göteborg med början 17 mars.
Heja Laura med entourage!!
Och så håller vi tummarna för vår svenska Victoria också-och killarna Kristoffer och Adrian!!

eja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0