Kampen mellan isprinsessorna!



Vackra Kiira Korpi!

Imorgon är det dags för damerna att starta i årets Konståknings-EM med korta programmet. Finland anordnar tävlingen i år och representeras av 3 damer varav Kiira Korpi torde ha störst chans att hamna på pallen. Annars är det italienska Carolina Costner alla räknar med-men mitt finlandsvenska hjärta klappar extra för Kiira eller Laura och Evelina som också representerar vårt östra grannland.
Sverige finns representerat i form av Viktoria Helgesson som förhoppningsvis kommer topp 10 så vi får två damer i nästa års EM.
Håll tummarna i morgon-vare sig det gäller Sverige, Finland eller någon annan av de tävlande.
Konståkning är en fröjd för ögat!



Svenska Viktoria Helgesson i  vacker pose!

eja

Kommentarer
Postat av: Monica

Finland? Men nog hejar du väl på Sverige ändå? Stå upp fär fosterlandet min gode man.

2009-01-24 @ 09:39:11
URL: http://thewritetstuffblogg.blogspot.com/
Postat av: annen

Jag blir så glad när jag ser dessa skönheter åka.

2009-01-28 @ 22:25:35
URL: http://medlem.spray.se/glamoursallskapet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0