KIKKI i Så ska det låta....Men kryssningen blev utan stjärnglans....


Privat bild, Drottningar!

Ikväll gästar allas vår KIKKI Så ska det låta för ett av sina allt färre TV-framträdanden.
Kl 20 i svt1.

Själv upptäckte jag av en slump att vår sångDrottning! skulle uppträda på M/S Rosella bara två dagar innan det skulle ske. Glad i hågen ordnades biljett och bussresa. Färden var varm i den soliga bussen men förväntan stor om än litet jobbig. Stökig Finlandsfärja med en massa hungriga pensionärer...Kan det vara något?
Hur som helst löste sig problemet när Drottningar! gjorde sig redo att checka in och fann en liten notis: Kikki Danielsson inställd pga sjukdom.
Jojo, här har man skumpat fram tio mil i en stekhet buss för detta besked!
Tog mitt pick och pack och hejdade bussen just innan den skulle åka tillbaka. Fick en rundtur i Norrtälje istället för en sjönsjungande KIKKI minsann.
Var nog inte tänkt att jag skulle avnjuta min stora idol trots allt.
Som KIKKI själv sjunger: Det är vägen till målet som får oss att längta.
Tre dagar är en för kort längtan vad det visat sig.
Hoppas bara på möjlighet att se henne snart igen.
Det har varit för mycket sjukdom den senaste tiden....
Hoppas på snar bättring för allas vår KIKKI!!

eja

Kommentarer
Postat av: annen

Jag tycker uppriktigt synd om dig Joakim. Tur att du skriver så underhållande istället! För då får vi njuta av dig istället.....här och nu!

2009-03-30 @ 15:34:07
URL: http://medlem.spray.se/glamoursallskapet
Postat av: Daniel

Oj så irriterande - jag beklagar! Vet känslan när man sett framemot nåt och så blir det inte som det borde.



men må Kikki krya på sig och så njuter vi av Svt istället!

2009-03-30 @ 21:07:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Oj så irriterande - jag beklagar! Vet känslan när man sett framemot nåt och så blir det inte som det borde.



men må Kikki krya på sig och så njuter vi av Svt istället!

2009-03-30 @ 21:10:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0