Nya dansbandsDrottningar!! CC o Lee!!!


Har nu lyssnat in mig på systrarnas debut-CD och den är BRA!!
Det svänger gott i Himlen kan vänta, Kan du se genom tårarna och gamla klassiker som Inget stoppar oss nu , Leende guldbruna ögon etc.
De lugna låtarna är också fina; Alltid inom mig, You´re the inspiration etc.
Min personliga favorit är schlager-dansbandsdängan  Jag ger dig allt som har stänk av  andlig musik och allt!

Allt i allt mycket bra-4 Drottningtroner av 5 möjliga.
Ibland känns det som systrarna försöker överrösta varandra, men så samlar de sig.

Vill du ha ett smakprov så medverkar de i Bingolotto på söndag!

Heja CC o Lee, ni har piffat upp i Dansbandssverige!!

eja

Kommentarer
Postat av: Adam

Ärligt talat så är jag inte direkt förtjust i den svenska Drottningen =) Dock är jag väldigt possitiv till tävlingar som Miss Universum. Det är anledningen till att jag sponsrar tjejerna med klänningar. Nu ska jag ut och njuta lite i vårsolen samtidigt som jag puttsar skyltfönstren =) Ha det gott!

2009-03-19 @ 10:33:36
URL: http://modeseglaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0