Äntligen!! Jag fick träffa min idol Ann-Louise Hanson!!



Som jag längtat och väntat! Ända sedan Barnens Dag hemma i Skellefteå i början på 80-talet.
Vi var försenade och anlände samtidigt som Ann-Louises turnébuss styrde ut från Folkparken. Döm om min besvikelse!
Tänk att det skulle ta nästan 30 år innan jag fick avnjuta denna entertainer LIVE!?
Men nu har det skett och hon var FANTASTISK!!
Elegant, ödmjuk, fantastisk på att imitera,sitter på en fantastisk musikskatt som innehåller både visa, schlager och svensktopp.
Vilken grej!!
Detta kommer jag leva länge på!
Tack för en fantastisk upplevelse-det enda som saknades var Cést la vie-Men den får damerna riva av vid annat tillfälle.

eja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0