Cecilia strålar i Miss International 2010!!



Som hon strålar genom hela upplevelsen vårt svenska hopp Cecilia Ragnarsson!
Inga sorgsna miner och sura kommentarer på bloggen

http://
www.ceciliaragnarsson.se




Har lånat bilden ovan från cecilias blogg där hon berättar om sina erfarenheter borta i Kina.

Och nog har hon chans på kronan , eller åtminstone topp 5 eller hur?



Detta känns riktigt bra- Cecilia har figurerat mycket i kinesisk tv, härom dagen fick hon till och med sjunga en snutt.
På söndag 7 november avgörs det hela i direktsänd tv-gala, dock inte här hemma i Sverige, snyft...

Heja Cecilia!!!

eja

Kommentarer
Postat av: davve

Jag tror för en gångs skull verkligen i hjärtat att cecilia har en ärlig chans på kronan, vilket man säger men inte alltid tror på i realiteten om svenska skönhetsdrottningar. vad tror du eja?

2010-11-03 @ 17:10:13
Postat av: eve

Jag tycker det är tråkigt att små många är naiva när det gäller skönhetstävlingar. Förstår ni inte att de är uppgjorda??!! Det är redan avgjort vem som vinner innan tävlingen ens har börjat. Jag har själv deltagit i några, både i Sverige och utomlands. Så tro mig, jag vet!



Sedan tror jag definitivt att Cecilia kan få en bra placering, och det hoppas jag verkligen! Hon är supersöt!

2010-11-03 @ 20:03:52
Postat av: Nilsmargrete

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-04-10 @ 14:17:45
URL: http://nilsmargrete.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0