Dani, Dani...



Visst är hon slående vacker-vårt hopp i Miss World 2010.
Men också något av en "free spirit".
Känns inte riktigt som den traditionella Miss-kandidaten.
Men jag ser detta som ett experiment.
Är detta årtalet då Miss World vågar satsa på en annorlunda stil-en tatuerad kvinna som inte räds att gå sin egen väg?

Själv hade jag nog hellre sett Johanna Jarlman representera oss i världens största skönhetstävling.



Detta är för mig en klassisk svensk skönhet som nog skulle lyckas i Miss World.
Julia Morley-Miss Worlds ägare- är ganska traditionell av sig när det kommer till kritan.

Men nu är det Dani som tävlar för Sverige, och vi kan bara hoppas på det bästa.
Kontrakt är skrivna och om bara dryga veckan beger hon sig till Kina för att delta i tävlingar såsom Miss Sport, Miss Model, Miss Talent, bästa välgörenhetsprojektet etc.
Jag har ännu inte hört något om vare sig talang eller välgörenhetsarbete-om man vinner endera av ovanstående kvalificerar man sig direkt till finalen vilken är en klar fördel.
Tatuering är knappast en talang som Miss World renderar-eller?
Nya tider ger nya trender...

Mitt råd till Dani är att hon slappnar av , bjuder på sig själv...Skönhet har hon till tusen, nu gäller det att charma juryn också!



eja

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra skrivet! Önskar Dani stort lycka till! :-)

2010-09-22 @ 11:02:54
URL: http://ceciliaragnarsson.se
Postat av: davidG

vi får hålla tummarna. Ja det blir ju faktiskt riktigt intressant om hon faller domarna i smaken eller inte.



anyway lycka till Dani!!

2010-09-22 @ 14:41:58
Postat av: Isabella

Ska bli skoj att se hur det går!

2010-09-22 @ 17:50:49
URL: http://isabellastaberg.com/
Postat av: davidG

undrar vem som vann Miss International Sweden....?

2010-09-25 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0