Sommar, sommar och sol....!

I dessa semestertider passar även Drottningar! på att njuta av det svenska vädret. Därför har det inte uppdaterats som det brukar här på sidan.
Och än är det flera härliga semesterdagar framför oss.
Noteras kan att Miss Universe Sweden, Ronnia Fornstedt, för närvarande befinner sig i USA på modelluppdrag.
Miss World Sweden startar ny omröstning där 350 damer reducerats till 48 för att bli 16 finalister till finalen 3 september.In på hemsidan och rösta vet ja!

Det önskas mer om Miss Earth och jag lovar, det kommer, när det är mer aktuellt. Finalen hålls i november.
Renate Cerljen är ju vårt svenska hopp och hon kommer att lyckas suveränt-det är jag säker på!

Startfältet till årets Miss Universe är snart klart-senast utsåg värdnationen Brasilien sin kandidat.
Drottningar! vet inte riktigt vad man ska tycka om henne. Det har redan dykt upp avklädda bilder, men nu för tiden är ju detta inget som ligger deltagarna i fatet.
Tiderna förändras minsann!

Återkommer med mera framöver!

Trevlig sommar!

eja

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många är det som ska vara med på miss earth 2011 i år ? kan du skicka bilder på dom som är favoriter i år ?

2011-07-27 @ 00:13:41
Postat av: Anonym

Absolut. Missmätaren kommer att stämma av favoriterna inför Miss Earth 2011. Men ännu är det tidigt och många kandidater är ännu inte utvalda.

I mitten av augusti kommer bevakningen av Miss Earth att sparka igång-jag lovar!



eja

2011-07-27 @ 22:02:38
Postat av: Anonym

tack :)

2011-07-27 @ 23:18:36
Postat av: sanda

varför försvann miss earth på www.globalbeauties.com ? :O på bilden.. ? fattar inte ens att miss supranational är där... det är en jätte tråkigt skönhetstävling... jag tycker miss earth är bäst..

2011-07-28 @ 00:43:43
Postat av: san

jag har en fråga varför försvann bilden på miss earth framsida på www.globalbeauties.com ? :O förrut så finns det där... fattar inte ens att miss supranational är där.. det är jätte tråkigt skönhetstävling ju.. miss earth är bäst tycker jag..

2011-07-28 @ 00:46:08
Postat av: Tuss

Fin blogg :)

2011-07-28 @ 01:35:28
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0