EXTRA!EXTRA! Miss Universe 2011 visas på TV 11 ikväll!



Ikväll kl 21.30 visar TV11 årets Miss Universe-final!!
Så passa på att ta del av detta glitterevenemang och se hur svenska Ronnia Fornstedt klarade sig.

Extra roligt är att TV11 ju tillhör TV4-gruppen. Nu tycks tävlingen vara tillbaka där den började.
TV4 var den svenska kanal som visade tävlingen i början av 1990-talet.
Cirkeln är sluten.
Nu hoppas vi att TV11 direktsänder nästa års final.
Det är ju trots allt mer spännande att se Miss Universe live!

Miss Universe TV11 21.30 lördag 17 september!!! 

eja

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du sa det hehe nu ska jag fan spela in den med <3

2011-09-17 @ 19:44:28
Postat av: Anonym

hoppas det inte finns några reklam bara -.-

2011-09-17 @ 19:45:35
Postat av: davve

Ja riktigt kul!

2011-09-17 @ 20:35:22
Postat av: Anonym

hehe hoppas dom ska visas på tv11 helatiden eller hur . också miss world o miss earth miss international med hoppas vi

2011-09-17 @ 20:51:12
Postat av: Anonym

asså gud va jag hatar reklam..

2011-09-17 @ 23:23:33
Postat av: davve

Ja, det enda tråkiga var att sändningen inte hade omformaterats riktigt från formatet som användes i originalsändningen..så vissa deltagare såg lite tjocka ut om ändan osv..men vad gör det:)



alltså jag satt och skrattade lite lätt åt kommentatorerna....shandi o den andra tjejen..dom babblade på utan nån riktig röd tråd nånstans...så blev lite komiskt ibland.



men överlag en bra sändning,...gick väldigt fort i år...fortare än tidigare år.. moment för moment menar jag.



att få se fröken sverige vinna miss photogenic var ju kul igen..:)

2011-09-17 @ 23:28:37
Postat av: Anonym

jag tycker att miss universe i år är jätte tråkigt.. det bättre om det finns national dräkt i början när dom presenterar deras namn o så som för andra året... miss universe 2006 var bäst tycker jag!

2011-09-18 @ 00:22:41
Postat av: eja

Ja-fort gick det, särskilt i introduktionen. Zoomande kameror och blink i bakgrunden kan vara enerverande...

Men i min tv var det inga tjocka rumpor. Du har väl omställningsknapp till bildstorleken Davve?

Jag tyckte om musikinslagen, särskilt bosan till aftonklänningarna. Mr Cohen var väl inte den bästa av programledare...Bisittarna hade sååå mycket att säga om ingenting...puh.

Tacka vet jag Nancy O´Dell, hon är den bästa av Miss Universes programledare!!

Produktionen var OK, 7 troner av 10 möjliga.

Hurra för Ronnia som fick synas i rutan litet extra tack vare segern i Miss photogenic!!

Filippinerna var bäst,2a Kina och Puerto Rico som tog sig endast till semi.



eja

2011-09-18 @ 08:36:02
Postat av: Anonym

håller med dig ^^ eja

2011-09-18 @ 10:15:24
Postat av: Anonym

det är ju sant att filippinerna var bäst utan att tänka på det.. hennes svar på frågan är bra! hon använde inte tolkning heller, angola's svar var också bra men inte den bästa. jag tror angola vann för att några i juryn kommer från latin america.. Hélio Castroneves,isabeli fontana,amelia vega,är dom jury som kommer från latin america.. helio castroneves och isabeli fontana kommer från brazil! och miss universe 2003 amelia vega kommer från dominican republic..

2011-09-18 @ 10:25:17
Postat av: davve

eja, ja det var mitt egna misstag, farsan hade "fixat med tvn" innan och inte ändrat tillbaka;). men men..gick bra. kul oavsett att det sändes på tv.



jag funderar på om det var pågrund av att TV11 sände detta som STAR! inte fick rättigheterna till sändningen i år? hmm

2011-09-20 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0