Ronnia peakade för fort...?



För några veckor sedan snackade alla om henne på de internationella forumen. Vårt svenska hopp Ronnia Fornstedt fanns med på allas listor inför Miss Universe 2011. Men något har hänt.
Numera finns hon inte med någonstans.
Ronnia peakade för tidigt helt enkelt.
Minns snacket kring konståknings-VM som ju blev inställt efter den tragiska tsunamin i Japan i början av året.
Detta påverkade de svenska åkarna som planerat sin peak till beräknad final. Nu blev den uppskjuten och de flesta misslyckades att leverera.
Ronnias final avgörs på utsatt tid, men det verkar som hypen kring henne dalat.
Hoppas hon får upp en andra swing och tar tillbaka uppmärksamheten denna sista vecka innan finalen.

I morgon är det preliminär-final och den LIVE-streamas via www.missuniverse.com kl. 03.00 natten till fredag.
Du tittar väl och hejar fram Ronnia?
Det är nu finalisterna utses-man visar upp sig i bikini och aftontoilette. Resultatet kommer dock först i den stora finalen 12 september-som inte visas i svensk tv...:(

Heja Ronnia! skanderar Drottningar! och håller tummarna.
Visa vad du går för!

eja

Kommentarer
Postat av: davve

Ja, är besviken på STAR. som missar att sända världens största miss-tävling..hmmm. lyckat..



anyway.. tror tyvärr att Eja har helt rätt, ronnia verkar aldrig ha fått upp nån media eller fan uppmärksamhet att tala om. hon har varit lite anonym iallafall från det jag har sett ifrån sidor osv.



nu börjar jag tyvär tro att vi får vara glada om hon åtminstone tar sig till topp15 och får vara med i första momentet..



vilket jag dock betvivlar..



men önskar ronnia lycka till iallafall.

2011-09-08 @ 00:23:15
Postat av: davve

har mailat star tv på deras hemsida och klagat på att dom missar att sända miss universe...jag menar..ärligt. dåligt dåligt,.

2011-09-08 @ 00:27:22
Postat av: Anonym

asså jag vill se prelimener :(



Ronnia kommer inte ens på top 15.....

2011-09-08 @ 07:40:04
Postat av: Anonym

snälla jag ber dig, kan du säga till mig vilken tid och när är det prelimenary ? är det imorgon fredag eller vad ? :/ jag fattar inte snälla säg

2011-09-08 @ 07:46:58
Postat av: davve

vad är det du inte förstår.. klockan 03.00 inatt.. o så länken som eja skriver om

2011-09-08 @ 19:59:50
Postat av: davve

vem är korkad här. egentligen? svårt att fatta eller?

2011-09-08 @ 23:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0