Hanni Beronius är Miss Universe Sweden 2012!!! Katarina Konow Miss International Sweden, Camilla Hansson Miss Earth Sweden!!

 
Beskåda vinnaren i årets Miss Universe Sweden-Hanni Beronius! Hon är nästan för vacker för att vara sann!!
Men visst blev det kamp i toppen!
Tvåan Miss International Sweden och trean Miss Earth Sweden går inte av för hackor de heller:
 
 
Katarina Konow är vår representant i Miss International 2012 i Japan!
 
 
 
 
 
Camilla Hansson får äran att representera oss i Miss Earth i Indonesien i oktober! Här grattas hon av fjolårets Miss Earth Sweden Renate Cerljen.
 
 
Topp tre med tiarorna på plats!
 
eja

Kommentarer
Postat av: Dg

Även om jag självklart hoppas att Hanni kvalificerar sig i MU så har jag svårt att se att hon skulle bli uppropad i Topp15 i December! Men hoppas jag har fel! :) lycka till Hanni!

Tror personligen att Katarina i MI har störst vinstchans!

Men önskar alla tre lycka till!

2012-08-27 @ 01:18:52
Postat av: Dg

Eja, du kanske vet om Hanni har lite latin amerikansk ursprung eller liknande. För hon har lite utländskt utseende så vore kul att få veta vart hon har sina rötter.

2012-08-27 @ 01:48:42
Postat av: Hanni Beronius

Hej Eja och tack för igårkväll! Vilket fantastiskt event! Min lycka är total! Kan du kontakta mig på min mail på [email protected], skulle behöva rätta lite felaktig info bara, den sprids ju så snabbt så lika bra att fixa direkt :) Kram Hanni

2012-08-27 @ 19:20:30
URL: http://www.mondoblog.se/hanni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0