Agneta Myhrman på plats i Miss World 2013!

 
Här ståtar vårt svenska hopp i Miss World Agneta Myhrman mer än huvudet högre än Miss Japan som nog kan vara med och slåss i toppen.
Frågan är om Agneta har lika stor chans...?
Än så länge slår hon från underläge, men än har ju inte deltävlingarna startat.
Det gäller ju att peaka under dem och självaste finalen 28 september.
Men också att visa sig från bästa sidan fram till dess.
Fotograferna lurar i buskarna, deltagarna är hett villebråd världen över.
 
eja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dåligt Misses Sverige, inte ens Eja har deras stöd eftersom de är som skräp. Han skulle hellre gå till Puerto Rico, Brasilien, Venezuela, och Filippinerna än Sverige. Jo, tack i alla fall Eja för visning din ovillkorliga stöd för flickorna i mitt land. Jag lovar att jag kommer att rekommendera din blogg till mina vänner så att du kan få fler besökare och även de skulle ha idéer om svagheterna i Misses Sverige.

2013-09-09 @ 03:05:17
Postat av: Davve

Anonym, du är allt lite rund i huvudet va? :D

2013-09-09 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0